CMS, PdAdmin

PdAdmin to System Zarządzania Treścią pozwalający w prosty sposób edytować zawartość strony internetowej.

Główne cechy naszego systemu:

  • szeroka dostępność - obsługa systemu wyłącznie za pomocą przeglądarki internetowej,
  • intuicyjność obsługi dzięki przyjaznemu interfejsowi oraz dobremu rozplanowaniu linków z odnośnikami do edycji prezentowanych treści na stronie,
  • stabilność działania,
  • stały monitoring systemu wraz z raportowaniem pojawiających się błędów
  • możliwość tworzenia dużego zespołu redakcyjnego, dzięki przydzielaniu określonych praw jego redaktorom i administratorom.
  • łatwość rozbudowy za pomocą dodania dedykowanych modułów aplikacji,
  • elastyczność - możliwość dostosowania aplikacji do potrzeb klienta,
  • szkolenia z zakresu obsługi systemu,
  • bezpłatna pomoc techniczna (telefon, e-mail) w okresie obowiązywania umowy.

Moduły i funkcje wchodzące w skład systemu PdAdmin:


Zarządzanie strukturą podstron

Ułożenie podstron w strukturę hierarchiczną odbywa się za pomocą intuicyjnej metody przeciągnij i upuść (drag & drop).

 

System aktualności

Moduł organizujący listę aktualności, podzielonych wg kategorii lub ram czasowych.

 

Galeria zdjęć

Galeria pozwala na publikowanie dowolnej ilość zdjęć z podziałem na albumy tematyczne. Wszystkie zdjęcia są automatycznie dostosowywane do optymalnego rozmiaru i jakości, jak również podpisywane znakiem wodnym.

 

Moduł oferty

Dzięki tej funkcjonalności możliwe jest przedstawienie pełnej oferty produktów podzielonych wg dowolnie zaprojektowanej struktury kategorii. Każdy produkt oprócz zdjęcia i opisu może posiadać dowolny zestaw zdefiniowanych atrybutów np. rozmiar, ciężar, kolor.

 

Newsletter

Funkcja ta pozwala internautom na dodanie swojego adresu e-mail do bazy subskrypcji, a następnie rozsyłania na podane adresy wiadomości zawierających np. powiadamiania o nowościach. Ponadto użytkowników newslettera można łączyć w grupy co pozwala na wysyłanie informacji tylko do wybranych osób.

 

Kalendarz zdarzeń

Za pomocą kalendarza można przedstawić w przyjaznej formie prezentacji zaplanowane zdarzenia np. spotkania, konferencje, wystawy. Każde zdarzenie może być przypisane do dowolnej kategorii, posiadać obszerny opis jak również być zlokalizowane na mapie.

 

Komentarze

Moduł ten umożliwia komentowanie dowolnych treści strony np. podstron, aktualności, galerii zdjęć, zdarzeń z kalendarza czy pozycji oferty.


Wyszukiwarka

Wyszukiwarka umożliwia dotarcie do informacji znajdującej się w dowolnym module strony. Wyniki wyszukiwania prezentowane są wraz z kontekstem.

 

Statystyki odwiedzin

Moduł statystyk zapewnia integrację z systemem Google Analytics dzięki czemu administrator strony ma dostęp do szerokiej gamy statystyk oraz wykresów dotyczących odwiedzalności witryny internetowej.

 

Formularz kontaktowy

Funkcja ta pozwala na wysłanie wiadomości e-mail bezpośrednio ze strony na zdefiniowany przez administratora adres poczty elektronicznej.

 

Mapa dojazdu

Dzięki integracji z usługą Google Maps użytkownicy strony mogą zobaczyć na mapie dokładną lokalizację siedziby i zaplanować trasę dojazdu.


Wielojęzyczność

Mechanizm wielojęzyczności zapewnia dostosowanie witryny do dowolnej ilości języków. Funkcja automatycznego wykrywania języka przeglądarki internetowej pozwala, na bezpośrednie wyświetlenie strony w preferowanym przez użytkownika języku. Dodatkowo użytkownik ma możliwość manualnej zmiany języka.

 

Wizualny edytor tekstu

Wizualny edytor pozwala użytkownikowi oglądać na bieżąco rezultat formatowania tekstu. Za jego pomocą w łatwy sposób można wprowadzić do treści m.in. takie elementy jak zdjęcia, załączniki (np. pdf, doc czy zip) czy też tabele.

 

Poleć znajomemu

Mechanizm umożliwia przesłanie adresu aktualnie przeglądanej strony internetowej na podany przez użytkownika adres e-mail. Treść wiadomości oprócz adresu URL zawiera tekst zachęcający do zapoznania się z treścią polecanej strony lub wizytówkę strony.

 

Kanały RSS

Dzięki kanałom RSS internauci mogą subskrybować wiadomości z takich źródeł jak aktualności, oferta czy kalendarz. Dodatkowo każda kategoria z podanych modułów posiada swój własny kanał RSS.


Szablony drukowania

Szablony drukowania zapewniają dedykowany wygląd strony dla drukarek. Jest on pozbawiony elementów graficznych i przystosowany do drukowania treści strony w optymalnym układzie.

 

Mapa strony

Mapa strony pozwala w łatwy sposób zorientować się w strukturze strony i dzięki temu szybko dotrzeć do potrzebnych informacji. Protokół Sitemap gwarantuje poprawne indeksowanie strony przez wyszukiwarki internetowe tj. Google, Yahoo! czy Bing.

 

Przyjazne adresy URL

Zastosowanie przyjaznych adresów URL (np. http://twoja-firma.pl/oferta/drukarki/) znacznie wpływa na pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach internetowych oraz pomaga w nawigacji na stronie internetowej.

 

System automatycznego raportowania błędów

Dzięki systemowi automatycznego raportowania błędów, strony oparte o system zarządzania treścią PdAdmin pozostają pod stałym nadzorem naszych administratorów. W przypadku wystąpienia błędu, czas od jego pojawienia się do momentu naprawy jest możliwie najkrótszy.

 

Przykłady realizacji

BonusConsulting.pl
Europejski Rok Wolontariatu 2011
FitFoods
Gracja, Salon SPA
Hotel Bukowy Park
Kolanowice
Komercyjne Linie Autobusowe Luz sp. z o.o.
Krok ku bezpieczeństwu
Meble Sukces
MEB Group GmbH & Co KG
MIDCAR Centrum Usług Moto
Młodzieżowy Dom Kultury
Ośrodki Wspierania Ekonomii Społecznej
Pałac Lucja
Plastyczniak
Portal Strzeleckiego Przedsiębiorcy
Studio kominkowe "KRYS"
Szkoła Tańca Fokus
Wojskowe Zakłady Mechaniczne
Wyspa Harmonii
Zakład Stolarski Jerzy Fila

Projektowanie stron internetowych Opole, Wrocław, Katowice