Nasz sklep posiada funkcjonalność, która zadowoli większość użytkowników. W przypadku gdy potrzeby klienta wybiegają poza funkcjonalność sklepu, rozbudowujemy go o potrzebne funkcje. Szczegóły zostały opisane w dziale funkcjonalności.
Nasz sklep dostępny jest w trzech pakietach (podane ceny są cenami netto):
Start
• do 500 produktów
w sklepie
• sklep z przejrzystą, prostą szatą graficzną pozwalającą na estetyczną prezentację produktów
Awans
• do 1500 produktów
w sklepie
• nowoczesny projekt graficzny ściśle dopasowany do potrzeb branży
Oryginal
• nieograniczona ilość produktów w sklepie
• nowoczesna, pomysłowa szata graficzna wychodząca poza schematy
PdSklep nie posiada ograniczeń w funkcjonalności, niezależnie od wykupionego pakietu, użytkownik otrzymuje w pełni funkcjonalny sklep internetowy. W ramach pakietu dostępne są także aktualizacje aplikacji - ewentualne poprawki wykrytych błędów i wdrażanie nowej funkcjonalności (nie dotyczy nowych funkcji na zamówienie klienta).
Miesięczna obsługa sklepu
Podstawowa obsługa wynosi 50 zł netto i obejmuje system automatycznego zgłaszania błędów oraz codzienne tworzenie kopi zapasowych systemu.
Dodatkowo istnieje możliwość zakupu wyższych abonamentów administracji PdSklep zawierających większą ilość pracy administratora. W ramach abonamentu każdego miesiąca zostaną wykonane m.in. następujące czynności:
-
wprowadzanie promocji,
-
wprowadzenie nowych produktów,
-
usuwanie produktów,
-
tworzenie kodów rabatowych,
-
obsługa graficzna sklepu,
-
oraz inne czynności administracyjne.
Dodatkowa obsługa podzielona jest na niżej wymienione pakiety:
L.p |
Ilość godzin administratora poświęconych sklepowi w ciągu miesiąca |
Cena (netto) |
1. |
3 godziny |
150 zł/m-c |
2. |
6 godzin |
250 zł/m-c |
3. |
9 godzin |
350 zł/m-c |
W przypadku bardziej rozbudowanych sklepów, których administracja wymaga większej liczby godzin, ceny ustalane są indywidualnie.
W przypadku przekroczenia Abonamentu koszt każdej kolejnej rozpoczętej godziny pracy administratora wynosi 60 zł netto.